Termeni si conditii (inclusiv de retur)

Zimbria.ro/magazin este o marca a VERDESI&CO SRL

Zimbria.ro/magazin  se angajeaza sa nu transmita datele personale ale utilizatorilor site-ului catre terti si sa le foloseasca numai in scopul stabilirii contactului cu clientii sai, precum si in scopul informarii acestora asupra aspectelor legate de functionarea site-ului si a ofertelor acestuia.

Compania va retine datele personale si le va folosi in scopul informarii utilizatorilor privind situatia contului pe Zimbria.ro/magazin , privind evolutia si starea comenzilor, precum si in evaluarea produselor si serviciilor oferite. Zimbria.ro/magazin  poate notifica utilizatorii privind ofertele curente si poate trimite felicitari, cupoane cadou sau alte mesaje speciale.

Zimbria.ro/magazin  este inregistrat ca operator pentru prelucrarea datelor cu caracter personal cu nr. 19867 la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.

Zimbria.ro/magazin  nu promoveaza SPAM-ul. Orice utilizator care a furnizat explicit adresa sa de email pe site-ul Zimbria.ro/magazin  poate opta pentru stergerea acesteia din baza noastra de date.

Pentru informare, suport, sesizari si reclamatii ne puteti contacta la adresa magazin@Zimbria.ro .

Inca de la primul contact cu Zimbria.ro/magazin, toate informatiile necesare livrarii comenzilor dumneavoastra sunt stocate si pot fi oricand folosite foarte usor in cadrul unei noi comenzi.

Crearea unui cont de client se va realiza prin completarea unui formular. In cazul in care nu aveti cont in site si va aflati la prima comanda pe Zimbria.ro/magazin , atunci acesta se va crea folosind detaliile personale si de livrare. Apoi, cu email-ul si parola dvs., veti accesa in orice moment contul Zimbria. Adresa dumneavoastra de email va fi folosita pentru identificarea contului si este important sa specificati o adresa pe care o folositi in mod curent – va asigurati in acest fel ca primiti toate informatiile importante referitoare la comenzi in timp util.

Zimbria va garanteaza confidentialitatea datelor stocate in contul de client.

In meniul fiecarui produs sunt afisate si informatii privind stocurile disponibile.

Informatiile se refera strict la stocul din depozitul propriu si sunt actualizate la fiecare 60 de minute.

In functie de disponibilitate, situatiile posibile sunt:

IN STOC – produsul este disponibil in depozitul Zimbria si poate fi livrat imediat

STOC LIMITAT – produsul este disponibil in depozitul Zimbria dar in cantitati limitate. Disponibilitatea si livrarea va vor fi confirmate telefonic de catre un operator Zimbria

STOC EPUIZAT – produsul lipseste. Momentul in care va fi disponibil din nou in depozitul Zimbria va poate fi comunicat telefonic de catre un operator Zimbria

In detaliile fiecarui produs si in cosul de cumparaturi sunt afisate informatii legate de costul/garantia ambalajelor si despre costurile de livrare/transport.

Preturile afisate pe site sunt preturi de vanzare cu amanuntul, pentru persoane fizice, si contin T.V.A.

Daca doriti sa revindeti produsele comercializate de noi, in calitate de persoana juridica, va rugam sa ne contactati la  +40751 309967 magazin@Zimbria.ro  sau la telefon 0723 225 967 pentru a va trimite o oferta personalizata.

Comanda minima care poate fi livrata, acceptata de Zimbria.ro/magazin , este de 20 (douazeci) de bucati. Prin bucati se intelege bere la sticla in orice combinatie de tip si/sau marca.

Livrarea in localitatile Timisoara, Dumbravita, Ghiroda, Giroc , Sanandrei si Mosnita Noua din judetul Timis este gratuita pentru comenzi cu valori mai mari de 200.00 lei inclusiv T.V.A. (fara a include valoarea garantiei pentru sticle si/sau navete). Pentru comenzi cu valoare mai mica de 200,00 lei inclusiv T.V.A. se percepe o taxa de livrare de 10,00 lei.

Pentru livrare oriunde in tara se percepe o taxa de transport in functie de cantitatea comandata si de adresa de livrare. Spre exemplu, pentru o naveta de bere livrata in Bucuresti taxa de transport este de 29,00 lei cu T.V.A. Cu cat cantiatea livrata este mai mare cu atat scade costul de transport pe naveta. Livrarea in Bucuresti a doua nevete cu bere costa 51,00 lei cu T.V.A., adica 25,50 lei cu T.V.A. pe naveta, si asa mai departe…

Pentru revanzatori, persoane juridice, asiguram transportul marfurilor prin firma specializata de transport/logistica, in conditii agreate in prelabil.

Plata produselor comandate si a taxei de transport, daca este cazul, se face in lei cu numerar la livrare catre reprezentantul Zimbria sau catre reprezentantul firmei de curierat/transport, dupa caz.

In cazul unor comenzi exceptionale, spre exemplu comenzi cu valoare mai mare de 2000,00 lei inclusiv T.V.A., cumparatorul va trebui sa achite 50% din valoarea comenzii in avans.

Programul de livrare este de luni pana sambata, intre orele 11:00 si 20:00. Comenzile locale plasate pana la ora 17:00, de luni pana vineri, se livreaza in aceiasi zi. Comenzile plasate dupa ora 17:00, de luni pana vineri, se livreaza in ziua urmatoare. Comenzile plasate sambata se livreaza luni.

Livrarea produselor in tara, prin curier sau firma de transport, are loc in cel mul 48 de ore.

Un operator Zimbria va comunica telefonic ziua si ora la care comanda dvs. va fi livrata.

Produsele comercializate pe Zimbria.ro/magazin  se afla in ambalajul original, sigilat, al producatorului si sunt asigurate pe tot parcursul transportului, pana la livrare.

Toate produsele comercializate de catre site-ul nostru, beneficiaza de conditii de garantie si valabilitate conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt sigilate, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

Cumpărătorul are obligaţia de a verifica produsele receptionate, cantităţile şi preţurile, având posibilitatea de a refuza produsele necorespunzătoare.

Puteti solicita returul de produse si in urmatoarele situatii:

Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de Zimbria.

Daca produsul primit este impropriu consumului, in primele 48 de ore de la receptia efectiva puteti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in acest termen, in vederea inlocuirii cu un alt produs.

Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport ale produsului corect vor fi suportate de Zimbria.

Procedura de urmat, in orice caz, este urmatoarea: trimiteti un e-mail la adresa magazin@Zimbria.ro sau sunati la nr. de telefon  +40751 309967 (numar cu tarif normal).

Abonează-te la newsletterul Zimbria și vei fi primul care afla ce produse noi si mega gustoase au aparut in magazin.

V-ati abonat cu succes la newsletter-ul Zimbria

There was an error while trying to send your request. Please try again.

Magazinu online Zimbria va folosi informatiile colectate pentru a va trimite newsletter-ul atunci cand exista noutati.